ceremony

今日は祖父の葬儀でした。

Today funeral for my grandpa.


朝から夕方まで長かったような短かったような…

Morning to evening..It's long but short time...


こんな時に親の挨拶や振る舞いを見ると

When I saw parents salutations and  action on the day ,


素直にカッコいいなー


it's so respectful..



って思いました。

I thought it.



あとやっぱり旅立ちを見ると今を生きないと!って改めて思いました。

Also I thought I must be  a live in the present.


全力で

So hard


そして後悔したくない人生にしたい。

And I don't regret my life.



11月らしい紅葉と

Seems to be maple


赤ちゃんの微笑みのような日差しで

And like baby laughing sunshine 


素敵な日になりました。

That was Great day.


YOLO!