麻雀! mahjong!!

久しぶりに雀荘に行きました。

Its a long time I went to play Mahjong.

 

役満どーん!

YAKUMAN DOーーーーーーーーーーーーーN!!!!

 

国士無双出してやったぜ!

I made KOKUSHIMUSO!

 

トータルでも+になったから最高の一日。

Today i won!!!.so happy!!

 

あ、ちなみに午前中はまじめなお勉強に行きました。

Btw I studyed hard on morning.

 

白百合女子大まで。

 Go to Shirayuri woman university.

 

女子ばっかり(当たり前か)でウキウキでした。あ、あの子ゲロかわいいなー、めっちゃ美人じゃん!!なんて思ってました。

Many womans,so Im enjoyed.then I thought that girl cute!,nice,wow!beautiful!!

 

そんないやらしい気持ちで大学に入り、学んだことは

I got in there with indecency mind and learned

 

「企業保育の発達支援」

"Development helping of corporation childcare"

 

 

まじめだ。。。

Earnestness...

 

 

そしてとある民間企業の方がプレゼンをしてくれたんですが、もうね弊社はね、負けですね。ケッチョンケッチョンに。何やっても先を越されてる感。

And some person who is in corporation presented.I thought my corpration is losing...too much...

 

と危機感を感じてました。

and got crisis.

 

本社に言ったろ。

Saying to company