Camping level is baby level

 

Amigos🌵!Je m’appelle Hayato (하야토)!

 

 

 

Temperature 33℃, sunny

 

 

 

💱→1$🇺🇸→0.9€🇪🇺→111¥🇯🇵→12.5k🇮🇷

 

 

f:id:orihato:20190713194452j:image

Fish 🎣 

 

 

I noticed my camping level is 1. I mean I’m beginner 😰

 

 

I made him worry tooooooo much. I’m so sorry and I definitely respected him. He is quite skillful about camping and fishing. His experience of traveling is also interesting but his personality is much better. 

 

 

Actually I got only one skill which is making fire from nothing while staying 3nights 4days lol

 

 

3泊4日のキャンピング生活をして気づきました。キャンプレベル1の生まれたてホヤホヤベイビー並みの適応力。笑

 

 

旅行はダラダラ長いけど、サバイバル的なキャンプはもう本当に迷惑かけまくりで酷かった…あんなことやらこんなことをしたのに…久しぶりに尊敬出来る旅行者に出会った。これで2人目。

 

 

沢山迷惑かけてすみません。3泊4日の生活で出来るようになったことは火を起こすことです。笑

 

 

Well, I and Tara went to small town from Isfahan. Then we used taxi to go Fishing point. He wanted to catch big fish in there.

 

 

f:id:orihato:20190713194531j:image

 

 

We arrived a dam. The fish which he aims were in here.

 

 

 

 

f:id:orihato:20190713194555j:image

Lets go!!

 

 

However I can’t understand where is good location, he decided to be fishing point. His eyes looked like hunter... actually he is hunter...

 

 

f:id:orihato:20190713194641j:image

our accommodation.

 

 

Day time was sooooooooo hot 🥵  That’s why we did nothing until the sun disappears. Sometimes we swam. It was first time to swim in dam!! Super cool 😎 

 

 

Around 6pm, we started to fish.

 

 

First day I couldn’t get a fish lol. Even I have fished when I was high school student.

 

 

因みに元釣り部としては釣りたかったけど🎣まったくダメだった笑笑。その一方で一瞬で釣るタラちゃん。レベルの違いを感じた。まさに経験値の違いだわ。

 

 

He cooked pasta 🍝 and I shared ATARIME. He is also good cook 👨‍🍳. Super tasty pasta even if I included this atmosphere.

 

 

f:id:orihato:20190713194731j:image

姉貴がこっそりバックパックに入れたやつ。

 

 

 

 

f:id:orihato:20190713194740j:image

賞味期限.平成28年2月19日。

 

 

3年の差はあたりめといえどケアする年月である。とんでもねぇものを打ち込んでた姉貴である。テロリスト認定です。😎

 

 

【追記】

いや!よく見たら平成じゃねぇぞ!笑笑笑笑

 

 

2019.2.28だった。トンダカンチガイ( ゚∀゚ )ハァーハッハッ!!

 

 

姉よ、すまん。テロリスト認定取り消し〜。

 

 

YOLO!!